Wysyłka

Dostarczony towar powinien być sprawdzony przy odbiorze. Jeżeli stwierdzą Państwo, że posiada on braki lub został uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii oraz o kontakt z naszą firmą w celu rozwiązania problemu. Protokół najlepiej spisać w dniu otrzymania dostawy.
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i przekazanie tej informacji naszemu pracownikowi.

<br>

Dostawa do drzwi

  • DPD
  • DHL Paleta
  • InPost Kurier

Dostawa do punktu odbioru

  • DPD Odbiór w punkcie
  • Orlen Paczka - wszystkie rozmiary
  • Paczkomaty InPost

Rozdrabniacze dostarczamy na palecie, w kilku paczkach. Urządzenia są przeznaczone do samodzielnego montażu.

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową, zapewniając wygodę i dostęp do naszych produktów bez względu na lokalizację.

pixel